Am o problema, cum va contactez?

Pentru probleme tehnice legate strict de suportul nostru oferit va rugam sa completati un ticket de suport din contul dvs. de client.

Sistemul prioritar de suport este oferit prin sistemul de tikete de suport , prin telefon pot fi rezolvate doar probleme care nu necesita verificari suplimentare pe servere.

Ця відповідь Вам допомогла?

 Роздрукувати цю статтю

Також прочитайте

Am o problema cu siteul, cum o raportez ?

Daca aveti probleme cu siteul, aveti erori in scripturi sau nu functioneaza corect siteul puteti...

Cum setez un cron job ?

MxHost va permite utilizarea serviciului cron jobs pentru rularea unor scripturi la intervale...

Se activeaza conturile de shell access ?

Din motive de securitate nu se activeaza pentru nici un client accesul shell.

Nu functioneaza siteul, care poate fi problema ?

In cazul in care siteul dvs observati ca nu functioneaza va rugam folositi pasii...

406 Not Acceptable - Primesc aceasta eroare pe site

Daca primiti eroarea 406 Not Acceptable in siteul dvs pe unele pagini este posibil ca scriptul sa...