Am o problema, cum va contactez?

Pentru probleme tehnice legate strict de suportul nostru oferit va rugam sa completati un ticket de suport din contul dvs. de client.

Sistemul prioritar de suport este oferit prin sistemul de tikete de suport , prin telefon pot fi rezolvate doar probleme care nu necesita verificari suplimentare pe servere.

¿Fue útil la respuesta?

 Imprimir éste Artículo

Leer también

Cum setez un cron job ?

MxHost va permite utilizarea serviciului cron jobs pentru rularea unor scripturi la intervale...

Ce este SSL ?

SSL (sau Secure Socket Layer) genereaza un link criptat intre un site si navigatorul unui client....

Pachetul de gazduire gratuit

MxHost ofera incepand cu data de 1 decembrie 2008 un pachet de gazduire gratuit pentru clientii...

Ce include suportul tehnic?

Suportul tehnica gratuit acopera:  - schimbari dns  - setarea de adrese de...

Care este calea catre fisierele siteului meu?

Calea catre fisierele siteului este: /home/username/public_html