Am o problema, cum va contactez?

Pentru probleme tehnice legate strict de suportul nostru oferit va rugam sa completati un ticket de suport din contul dvs. de client.

Sistemul prioritar de suport este oferit prin sistemul de tikete de suport , prin telefon pot fi rezolvate doar probleme care nu necesita verificari suplimentare pe servere.

War diese Antwort hilfreich?

 Artikel drucken

Lesen Sie auch

Ce include suportul tehnic?

Suportul tehnica gratuit acopera:  - schimbari dns  - setarea de adrese de...

Se activeaza conturile de shell access ?

Din motive de securitate nu se activeaza pentru nici un client accesul shell.

Care este calea catre fisierele siteului meu?

Calea catre fisierele siteului este: /home/username/public_html

Am o problema cu siteul, cum o raportez ?

Daca aveti probleme cu siteul, aveti erori in scripturi sau nu functioneaza corect siteul puteti...

Pachetul de gazduire gratuit

MxHost ofera incepand cu data de 1 decembrie 2008 un pachet de gazduire gratuit pentru clientii...